fbpx

Blog

by Yulia Yulia No Comments

מיקוד – שלב קריטי בתהליך חיפוש עבודה

 

מתחילים לחפש עבודה? רוצים להגיע למשרות שמדויקות לכם ולעבוד בארגון שיהיה לכם בו כיף? רוצים לבטא את עצמכם בצורה מיטבית, לתת ערל גבוה יותר, לעשות מה שאתם אוהבים וגם לקבל בעבור זה שכר גבוה יותר?

אז לפני שתכתבו מילה אחת בקורות חיים שלכם כדאי לכם לקרוא את זה…

דמיינו שיש לכם קופסאת לגו עם כל מיני צורות בכל מיני צבעים ואתם יכולים ליצור מהם מה שאתם רוצים. כדי לבנות מכונית צריך קודם כל להחליט שרוצים לבנות מכונית, להבין כיצד בונים אותה: באיזה צורות משתמשים, מה מחברים למה, איזה חלקים יוצרים את הבסיס ואילו מתלבשים עליהם רק בשלב מאוחר יותר. האם יש לכם את כל החלקים הדרושים בתוך הקופסא?

 

ברגע שיודעים מה רוצים ליצור ווידאתם שיש את החלקים הדרושים בתוך הקופסא, אפשר לבחור את הצורות והצבעים המתאימים. אחרי כשתסיימו לבנות, הקופסא עדיין תכיל קוביות, הרי כל אחד מכם הוא הרבה מעבר למה שיהיה רשום בכל קורות חיים.

תהליך המיקוד זה כמו משחק לגו. זה השלב הכי חשוב בכל חיפוש עבודה, והטעות של רוב מחפשי העבודה היא שמדלגים עליו. וזה נכון שאפשר למצוא עבודה גם כשקורות חיים “לא משהו”. זה מה שקורה בד”כ, כשאנשים מוצאים את עצמם עובדים במקומות שלא טוב להם בעבור שכר נמוך בהרבה ממה שציפו. לכן, כשמדובר במשרות נחשקות, אתם תרצו שקורות החיים שלכם יהיו אפקטיביים- כאלה שיביאו לכם זימונים למשרות הנחשקות. כי קורות חיים אינם אוניבסלים, אלא מותאמים לסוג מסוים של תפקידים ואמורים לשדר מסר מדויק ומגובש לגבי הייחודיות שלכם והיכולת שלכם לתת מענה לצרכים של הארגון ו/ או דרישות משרה.

אז איך מתמקדים?

לפני שתכתבו אפילו מילה אחת בקורות החיים, קחו דף וקודם כל תענו על שלוש שאלות:

מה?

מה אתם רוצים ואוהבים: איזה תחום ותפקיד. אצל אלו שטרם היו בשוק העבודה בטח עולה השאלה: איך יודעים מה רוצים עוד לפני שמתנסים במשהו? איך יודעים מה הכיוון שבוחרים?

מסכימה שזה קשה ועוד יותר קשה אם כרגע סיימתם לימודים ואתם לא יודעים כיצד מעבירים את התאוריה לפרקטיקה. נכון לכל ארגון או חברה יש מאפיינים משלו ואותו תפקיד בחברות שונות יהיו לו הגדרות שונות.

אז איך יודעים באיזה כיוון לבחור? עושים חושבים. אם יש כמה כיוונים אפשריים שמעניינים אותכם: מעולה! תכתבו את כולם ולכל כיוון תכינו קורות חיים תוך הבלטה והדגשה של הכישורים והיכולות, שרלוונטיים לאותו כיוון.  מומלץ גם לחשוב על סוג החברה בה אתם רוצים לעבוד: חברה גדולה, חברה בינונית בצמיחה או חברת סטרטאפ קטנה. לכל מקום יש את היתרונות והחסרונות שלו והמאפיינים המיוחדים וכדאי להכיר אותם. גם אם יש קושי להגדיר בשלב הזה, הגדרה חלקית עדיפה על חוסר הגדרה כלל.

למה?

אחרי שיש לכם את ה”מה” אתם רוצים, תשאלו את עצמכם למה אתם רוצים דווקא את זה?

למה דווקא את התפקידים האלו או התחומים האלו? מה מעניין ומושך אותכם שם? אם התשובות שעלו לכם:” כי זה התפקידים שיש” או “זה מה שלמדתי בתואר”, או “בזה יש לי ניסיון”, או “כדי להתפרנס ובתפקיד הזה מתפרנסים יותר”, אלו תשובות לגיטימיות, אך הן רק חלק מהתשובות האפשריות.  אולי ה”למה” שלכם יתמקד דווקא בקבלת תחושת משמעות, סיפוק, הגשמה עצמית, מימוש ופיתוח הפוטנציאל  או  מתן ערך לאחרים. או אולי חשוב לכם להתפתח וללמוד תחום מסוים ודווקא בעזרת עבודה בתחום הזה תוכלו לקבל את מבוקשכם. ואולי חשובה לכם יותר היציבות או אולי דווקא דינאמיות בסביבת העבודה. כשמתחילים לחשוב על הנושא התשובות בכלל לא טריוויאליות. הן שונות מאדם לאדם בהתאם לצרכים שלו ומה שחשוב לו.

איך?

אחרי שעניתם על ה”מה” וה”למה”. תשאלו את עצמכם “איך”. איך אתם יכולים לתת מענה לדרישות משרה/ ארגון. איזה כישורים, יכולות ומיומנויות יש לכם שמותאמים לזה? במה אתם טובים? תערכו רשימה של כישורים ויכולות שלכם. תחשבו על כלים שקיבלתם במהלך הלימודים, קורסים, השתלמויות, הדרכות או ניסיון בעבודה. תציינו תכונות וההתנהגויות שלדעתכם מאפיינות אתכם בעבודה, לימודים וגם בחיים היומיומיים. תשאלו את החברים, המשפחה, עמיתים ממקומות עבודה קודמים- במה אתם טובים או מצטיינים. ואז תחשבו כיצד מכלול הכישורים, הכלים והתכונות יכולים לתת מענה לצרכים של הארגון או לדרישות של המשרה הנחשקת.

אם בשלב ה”המה” היה לכם מספר גדול של כיוונים אפשריים. אחרי בדיקה של שלב האיך, תשארו עם מספר מצומצם של כיוונים ולכל כיוון תכינו גרסת חיים אחרת. זוכרים את קופסאת הלגו?

מענה מעמיק על שאלות ה”מה, למה ואיך” יהווה את הבסיס לקורות חיים מוצלחים- כאלה שיעבירו מסר ברור, ממוקד ומגובש. וגם אלו תשובות שאחרי זה יבדילו אותכם בראיונות עבודה ויראו על בשלות, גיבוש, דיוק ואמינות. ובסופו של דבר לא סתם להתקבל למשרה הנחשקת, אלא להתקבל  תוך כדי השארת רושם עמוק על המעסיק ובצורה שתאפשר קבלת תנאי תגמול אופטימליים.

by Yulia Yulia 1 Comment

איך לפרגן באופן מעצים ואותנטי

יצא לכם לשמוע או להגיד את הביטויים הבאים בסביבת העבודה שלכם: “עבודה טובה”, “כל הכבוד”, “תמשיך ככה”?

נשמע טוב, נכון? אך איכשהו הביטוים האלה לא ממש יוצרים התלהבות ותחושת הערכה ולפעמים נתפסים כמו משהו מאולץ כזה. מה לא בסדר?

העניין הוא שגם לפרגן, לעודד ולתת משוב מחזק צריך לדעת איך. כשהפרגון או עידוד ניתנים בצורה אמורפית – גוף שלישי: כמו “זה מסמך טוב”, “הייתה ישיבה טובה”, ” אחלה מצגת” – נוצרת תחושה שהקרדיט לא באמת נזקף לזכות האדם שביצע או הוביל את המשימה. וגם כשהתיאור של המשימה הוא כללי מדי כמו” זה טוב, אחלה, יופי, מעולה וכו’ ” – נוצרים שני דברים: ראשית, זה נשמע כמו סתם משהו שאומרים ולא בטוח שיאמינו לזה. ואז זה עלול להיתפס כמו חנופה או חוסר אכפתיות, ובמקרים מסוימים אפילו לגרום לאפקט הפוך: שהאדם לא באמת היה טוב וסתם לא נעים לצד השני להגיד את האמת או שפשוט לו ממש אכפת לו. שנית, כשהשבח כללי מדי, האדם לא יכול לזקק מזה מה באמת הוא עשה שהיה כל כך טוב ומעולה במשימה ולהבין מה כדאי לשמר לפעם הבאה.

תשאלו את עצמכם מה יהיה לכם יותר נעים לשמוע :

  • (א) “כל הכבוד על המסמך”
  • (ב) “המסמך הזה כתוב טוב ומעביר את המסר”
  • (ג) “כתבת מסמך בצורה מאורגנת ומסודרת, הדגשת את הדברים העיקריים ב…. והצלחת להעביר את המסר הרצוי”.

דוגמא נוספת:

  • (א) “אחלה מצגת”
  • (ב) “הייתה מצגת טובה ובחירת הדוגמאות הייתה נכונה”
  • (ג) “העברת את המצגת בצורה מעניינת, נתת דגשים חשובים בנושא…., בחרת בדוגמאות שקל להבין ולהתחבר אליהן וסחפת אנשים עם המשפט שאמרת “…..” וזה הלהיב את כל הקהל.

במקרים (א) ו- (ב) למרות הכוונה הטובה והמחמאה נוצרת תחושה כללית מדי: כאילו שהמסמך נכתב לבדו או שהמצגת היית טובה ללא קשר לאדם שהכין והעביר אותה.

אנשים רוצים להבין ששמתם לב, שהמשוב או הפרגון שלכם מגיע ממקום אמיתי ושאתם זוקפים קרדיט לעשייה הספיציפית שלהם וגם מה כדאי להם לעשות בפעם הבאה כדי לשחזר את ההצלחה שלהם. לכן, השתדלו לעשות את הפרגון בגוף שני: “עשית, בחרת, יזמת, הובלת, כתבת… וכו'” ותפרקו את העשיה לדברים ספציפיים ועליהם תפרגנו. כך ידעו שאתם מתכוונים למה שאתם אומרים ויאמינו לכם.

אחרי שנתתם קרדיט על עשיה ספציפית אפשר בהחלט לקנח עם משהו כללי יותר כמו “עבודה טובה, תמשיך ככה” או ” אני מאוד שמח שאתה בצוות שלי” ,” כל הכבוד לך”, “אתה תותח” וכו’.

אז אם כבר מעריכים ומפרגנים אז תעשו זאת בצורה אפקטיבית.

הקדישו זמן להעריך אחרים ואת העשייה שלהם ולהגיד להם את זה, והם בתורם יפרגנו ויעריכו את העשייה שלכם.

by Yulia Yulia No Comments

קידום בקריירה – הצד השני של המטבע

 

האם חשוב לכם להתקדם בקריירה ולא יודעים איך לעשות זאת?

רוצים לצאת מהתקיעות בתחום העיסוק ולאפשר לעצמכם להגיע להגשמה, מימוש וסיפוק?
זאת ההזדמנות שלכם לקבל נקודת מבט חדשה על הדברים.

כמאמנת קריירה לא פעם אני שומעת את המשפטים הבאים: “למה לא מקדמים אותי?” אני עובד כל כך קשה ומשקיע ולא רואים את זה”,”השכר שלו גבוה יותר, למרות שהוא פחות זמן בחברה”, “אחרים מקבלים ואני לא”, “הוא עובד פחות זמן ממני ומקבל פרויקטים הרבה יותר מעניינים וזה לא הוגן”, “מאוד קשה להתקדם בארגון שלי …”. נשמע מוכר?

ואז באה מסכת התרוצים והסיבות ההגיוניות:” זה בגלל שאני אמא ולא יכולה להשקיע את אותן השעות כמו אחרים”, “הבוס שלי פשוט לא אוהב אותי או לא מעריך אותי”,”זה בגלל שאחרים יודעים להתחנף אל הבוס ואני לא כזה”, “אין מה לעשות, ככה זה עובד אצלינו – העיקר שיש לי מקום עבודה נוח”, “הכל שם פוליטיקות”, “כרגע אין תקן”, ” אין לי מספיק ניסיון, ידע” וכד’.

וזה מדהים כמה אנשים מוכשרים, שיודעים לעשות את העבודה בצורה מקצועית, עדיין תקועים במקום הזה.

מה שרוב האנשים, מפספסים זה את ההבנה של מה באמת צריך כדי להתקדם. ולא רק מבחינה מקצועית או לתפקיד בכיר יותר, אלא בכל דבר בחיים – להתקדם, להתפתח ולצמוח כבן-אדם.

כשמדובר בקידום מקצועי, בד”כ אנשים חושבים על הדברים הברורים מאליהם: אני אעבוד קשה, אתן שעות בעבודה, אוכיח את עצמי, אתמקצע ואז יראו אותי, יעריכו את התרומה שלי ויקדמו אותי. וזה נכון בחלק מהמקרים. אך זה רק צד אחד של המטבע. הצד שמונח עם הפנים כלפי מעלה ודווקא אותו רואים.

תשאלו את עצמכם מה זה אומר “קידום”? הרי כשאנחנו מתקדמים לתפקידים מעניינים יותר בד”כ רמת קבלת החלטות, מעורבות ובעיקר יכולת ומעגל ההשפעה שלנו עולים ומתרחבים. וככל שהתפקיד בכיר יותר אנחנו יכולים להשפיע על יותר אנשים.

רמת השפעה הבסיסית ביותר היא השפעה על עצמינו. לכן, מה שנמצא בבסיס של כל תהליך צמיחה וקידום היא היכולת להשפיע על דפוסי חשיבה, מצבי רוח והתנהגות של עצמינו בעזרת היכולת שלנו לתקשר. ואנחנו כל הזמן עושים את זה – משפיעים על עצמינו או מתקשרים עם עצמינו. חלקינו בצורה מודעת ומתוך בחירה וחלקינו בצורה אוטומטית. תסתכלו מסביבכם, רוב האנשים המצליחים או אנשים שנמצאים בעמדות מפתח וזוכים להערכה והצלחה הם אנשים מאוד תקשורתיים. תקשורתיים לא אומר שהם כל הזמן מדברים, אלא שהם יודעים להקשיב, לקלוט, לעבד את המידע ולהעביר מסר ברור ואפקטיבי לאנשים בסביבתם.

כדי להיות מסוגלים להשפיע על אנשים ולתקשר איתם בצורה אפקטיבית, קודם כל כדאי ללמוד אותם ולהבין כיצד עובדת התפיסה שלהם. איך הם מתנהגים, למה הם אומרים ועושים את מה שהם אומרים ועושים, מה גורם להם לפעול, מה מניע אותם ומה מונע מהם לפעול וכד’.

ואם אתם רוצים להתקדם בכל תחום בחיים ובוודאי בתחום המקצועי, כדאי להתחיל מהאדם החשוב ביותר – זה שאתם מתקשרים איתו הכי הרבה – עצמכם, הנפלאים והמדהימים.

שלב ראשון בכל תהליך של קידום וצמיחה היא היכולת להתעורר ולהבין שאולי יש צד נוסף או שטח עיוור שמתפספס ודווקא שם אם תשנו תוכלו להתקדם ולצמוח.

אז תהפכו את המטבע ותאירו גם על הצד השני שלו עבור עצמיכם.

מזמינה אתכם לבדוק מה ההשפעה שלכם על עצמכם. עד כמה אתם פועלים מתוך הגורם שבדבר, זה שהשליטה נמצאת בידו, או האם אתם נגררים עם הנסיבות, תולים את עתידכם באנשים אחרים ומעניקים להם את ההשפעה על חייכם? האם אתם שולטים במצבי רוח ודפוסי חשיבה שלכם או מאפשרים לנסיבות ואנשים אחרים להשפיע עליהם? האם אתם יודעים לשאול את עצמכם שאלות שיעוררו בכם יצירתיות, סקרנות, מוטיבציה ועשיה או שאתם נעלבים, מאשימים, מתרצים ובעיקר מרגישים חסרי אונים, מתוסכלים ומאוכזבים?

דרך פרקטית לעשות את זה: קחו פרק זמן של שבוע – שבועיים ובמהלך התקופה הזאת תרשמו סיטואציות שאתם נתקלים בהם בעבודה, איך אתם מגיבים, מה אתם אומרים לעצמיכם ולאחרים (תרשמו בקצרה את המשפטים שעולים לכם בראש),מה ההרגשה שמתלווה לזה ומה הפעולה שנוצרת בעקבות זה. רוב הסיכוים, שכבר אחרי כמה ימים ראשונים תוכלו לזהות תבניות חשיבה והתנהגות שחוזרות על עצמן, ולבחון האם אלו דברים שמקדמים אתכם או משאירים אתכם תקועים.

ותזכרו ששינוי, קידום וצמיחה מתחילים בערנות!

בהצלחה!

 

by admin admin No Comments

באיזה פורמט לשלוח קורות חיים

באיזה פורמט לשלוח קורות חיים:PDF או WORD? מכתב מקדים- לצרף או לא?
יש לכם קורות חיים מעולים? לא תמיד זה מספיק. הרבה פעמים זה לא רק מה רשום בקורות חיים, אלא באיזה פורמט הוא נשלח משפיע האם יקראו אותם ויזמנו אתכם לראיון עבודה.
זה לא מדע מדויק כי מדובר פה בפקטור אנושי, אבל הנה כמה כללי אצבע שיעזרו לכם למקסם את הסיכוי שיראו את קורות החיים שלכם ויזמנו אתכם לראיון:
• אם אתם שולחים ממייל למייל עדיף בPDF
• אם מגישים קורות חיים דרך מערכת מכוונת כמו דרושים, Alljobs, ג’ובנט וכד’ או דרך ממשק של חברה מסוימת עדיף בWORD-. כי יש מערכות גיוס שלא יודעות לסרוק את מילות המפתח בפורמט אחר.
• אם אתם שולחים קורות חיים ישירות למייל ולא דרך אתר מכוון- תמיד לציין לאיזו משרה אתם מגישים מועמדות
• מכתב מקדים- אם החלטתם לצרף מכתב מקדים- תמיד בגוף המייל ולא כמסמך נפרד. תכינו פסקה מרשימה אך תמציתית וממוקדת, שמסבירה למה אתם רוצים את התפקיד או עבודה בחברה הספציפית הזאת ואיך אתם יכולים לענות על הצרכים של הארגון (למה דווקא אתם). ונסו לחשוב על שאלות שיכולות לעלות אצל המגייס למראה קורות החיים שלכם ותנו להם מענה. לדוגמא מעבר תדיר בין חברות, אם אין רצף תעסוקתי וכו’.
• אם שולחים לחברה גדולה וזה מגיע למשאבי אנוש- בד”כ אין להם זמן לקרוא את המכתב המקדים כי מקבלים מאות פניות. יחד עם זאת תמיד נחמד לצרף 2-3 שורות תמציתיות משהו ביניים בין קורות חיים לפרטים האישים שלכם.
• אם שולחים לחברה קטנה או סוג של סטאראפ או ישירות למנהל המגייס- מומלץ בחום לצרף מכתב מקדים.
• במקרה של הסבה או כשהניסיון שלכם קטן יותר/ פחות רלוונטי לדרישות המשרה- בוודאי לצרף מכתב מקדים עם הבלטה של הכישורים והיכולות שלכם שיכולים לתת ערך מוסף למרות המחסור בניסיון.
בהצלחה!
יש שאלות נוספות לגבי קורות חיים? אשמח לעזור 052-3933957

by admin admin No Comments

מה התכונה השלילית שלך?

מסתבכים איך לענות על שאלות מסוג “ספר לי על תכונה שלילית שלך”?

סוד קטן: אין באמת דבר כזה תכונה שלילית או חיובית. כל תכונה שאדם פיתח בשלב כלשהו בחייו נועדה כדי לשרת צורך מסוים ויש מאחוריה כוונה חיובית. אחרת לא הייתה מתפתחת. לכן, לכל תכונה יש הקשרים בהם היא אפקטיבית ועוזרת לתפקדו של אדם והקשרים בהם היא דפקטיבית (פוגעת בתפקוד). כך למשל אם אתם “פרפקציוניסטים” – זאת לווא דווקא תכונה שלילית, כי בהקשר מסוים היא יכולה להיות תכונה נהדרת. למשל אם נדרש דיוק רב בביצוע המשימה.
לכן לכולנו יש יתרונות וחוזקות אבל גם חסרונות. אל תחששו מהשאלות מהסוג הזה. להיפך, זאת ההזדמנות פז להראות שאתם אנשים שמודעים לנקודות הבעיתיות (וכאלה יש לכולם) ובעיקר שאתם עובדים כדי לשפר את התפקוד שלכם. כשאדם מודע להקשר הפוגעני של תכונה מסוימת ועושה פעולות כדי למנוע מהתכונה להפריע לתפקידו , זה רק מראה על שיפור וצמיחה ומגדיל אתכם בעיני המעסיקים הפוטנציאלים.
דרך יעילה ופשוטה להתמודד עם סוג כזה של שאלות היא להפוך חסרון ליתרון!
1. תחשבו על תכונה שבאמת מייחדת ומאוד בולטת אצלכם (לא טוב או רע- אלא פשוט מי שאתם) וכאן מציעה דווקא לא ללכת על מה שכל כתבה על ראיונות עבודה מציעה: כמו עקשנות או פרפקציוניזם- למראיינים כבר נמאס לשמוע את זה וזה מכניס אתכם לשטנץ כמו כולם. והרי אתם רוצים להתבלט, נכון?
2. אחרי שהצפתם תכונה, תראו שיש לה הקשר חיובי- היכן היא עוזרת לתפקוד שלכם ואחרי זה גם להראות שאתם מודעים להקשר שבו התכונה יכולה להיות דפקטיבית.
3. להסביר כיצד אתם פועלים בהקשרים הבעייתים כדי למנוע מהתכונה הזאת לבוא לידי ביטוי ולהשתלט. תנו דוגמאות לסיטואציות מהעבר בהן התמודדתם עם זה בהצלחה או דוגמא עתידית למה אתם תוכלו לעשות כדי שתכונה זאת לא תפגע בתפקודכם.
בהצלחה!
לראיון עבודה כדי לבלוט מעל אחרים, דברו איתי- 052-3933957

by admin admin No Comments

שפת גוף בראיון עבודה

אתם בוודאי כבר יודעים שבראיון עבודה שפת גוף מאוד חשובה. ובטח כבר אמרו לכם איך כדאי לשבת, לאן להסתכל ומה לעשות עם הידיים במהלך הראיון. אך מה קורה כשאתם יודעים את מה שצריך ועדיין לא מצליחים ליישם את זה? בטח שלא באווירה של ראיון, שיכולה להיות מלחיצה ולא תמיד נעימה.
וזאת הייתה בדיוק הבעיה אצל אחת המתאמנים שלי בתהליך הכנה לראיון עבודה. הנפת ידיים מוגזמת בזמן דיבור בעיקר בגובה הפנים, כך שנשבר קשר עין עם הצד השני והתקשורת לא הייתה נעימה.
על כל הערותי להניח את הידיים על השולחן ולהפחית בתזוזה הייתה עונה: “אני מבינה… אבל אני לא מצליחה לשלוט בזה. כשאני רוצה לענות לשאלה שנשאלתי, לידיים יש רצון משל עצמן- הן אוטומטית עולות לאוויר ומתחילות לזוז לכל עבר וזה מה שעוזר לי לחשוב”.
מאתגר? אז עשינו תהליך NLP (עבודה עם התת מודע) לשינוי של הרגל בלתי רצוני ויצרנו תחליף אחר ש”יעזור לה לחשוב”. אחרי התהליך שאלתי האם היא מרגישה שינוי כלשהו – אמרה שלא. אז המשכנו בסימולציה רגיל שאלות ותשובות ומשוב… ואני מחכה מתי היא תשים לב… ואז לפתע קורה הרגע המרגש הזה – רגע ההארה- כשהיא קולטת שאנחנו לקראת סוף הסימולציה והידיים לא משתוללות יותר 
אה… וכמובן שהראיון עבר בהצלחה והיא קיבלה את התפקיד.

by admin admin 1 Comment

ראיון מקצועי וראיון אישי

מועמדים למשרות בתחומים טכנולוגיים עוברים ראיון מקצועי וראיון אישי.
רוב המועמדים יודעים כיצד להציג את הידע, וההישגים המקצועיים שלהם בצורה טובה ומרשימה.
יחד עם זה, לא מעט מועמדים חוששים דווקא מהראיון האישי. השאלות ברובן מבלבלות ומלחיצות וגם המטרה שלהן תמיד ברורה.
אז איך מצליחים בראיון עבודה ומשאירים רושם ממגנט על המראיין- כזה שיאפשר לכם לא רק להתקבל למשרה הנחשקת, אלא גם לדרוש תנאים טובים יותר?
הפתרון נמצא בהכנה מראש. לראיון האישי אפשר ורצוי להתכונן מראש. השאלות חוזרות על עצמן בנוסחים שונים, ואפשר ללמוד לזהות את מטרת השאלה, ולהתאים את התשובות כך שיציגו אתכם בצורה מיטבית ועדיין יאפשרו הצגה אוטנטית של מי שאתם. בין אם הראיון הוא מקצועי או אישי – אין תחליף ליצירת רושם ממגנט וכימיה אישית עם המראיין. והחדשות הטובות שניתן ללמוד איך עושים זאת.
רוצים להיות מוכנים לראיון הבא שלכם?
תקשרו 052-3933957

Top התקשר עכשיו