סדנת מכירות בטלפון

?איך למכור יותר כבר משיחת טלפון הראשונה

את יודעת וגם סיפרו לך שהמוצר שלך מעולים ואת מקבלת פידבקים משובחים מלקוחות?

אבל

בבואך להתקשר ללקוח, הבטן שלך מתחילה לרעוד ?

חוששת שיגידו לך לא, שעוד שיחת טלפון תסתיים ב ״צריך לחשוב על זה״, ״יקר לי״, ״אחזור אליך״, ״אולי בהמשך״?

גם שמת לב, שיש אנשים שאיך שאת שומעת את קולם ,את מצטערת שבכלל חזרת אליהם?
 

תרשי לי לספר לך – את לא לבד. המון עצמאיות מתקשות בשיחות מכירה.
כי מה שיקבע האם תסגרי את העסקה הבאה היא לא רק מה

תגידי, אלא בעיקר - איך תגידי את זה!

רוצה לסגור יותר עסקאות כבר מהשיחה הראשונה?

הסדנא הזאת בדיוק בשבילך!

כנראה שיש משהו חשוב שפשוט לא גילו לך על מכירות עד היום:

עם כל לקוח מדברים אחרת!
יש 4 סגנונות של לקוחות. 
בסדנא הזאת תלמדי לזהות מי הוא כל אחד כבר ברגע שתשמעי את קולם ותדעי איך להפוך אותם ממתלבטים ללקוחות נאמנים.

בסדנא לא רק נלמד תאוריות,

אלא גם נתרגל אותן! 

  • מה לשפר ומה לשמר בשיחות המכירה שלך

  • איך להציג את התועלות של המוצר שלך לכל סגנון לקוח

  • נפרק את החששות והפחדים ונטמיע תפיסות חדשות לגבי שיחות מכירה – כאלה שיאפשרו לך לדבר עם לקוחות פוטנציאלים עם הנאה ומוטיבציה!

מה עוד נלמד?

  • מהם שלושת המרכיבים העיקריים, שבזכותם שיחות מכירה יהיו שיגרת יומך ובאופן גורף יעלו את ההכנסות שלך.
     

  • איך לייצר אוטוריטה כבר בתחילת השיחה - אחרת למה שבכלל יקשיבו למה שתגידי ויהיו מוכנים לשלם לך?
     

  • הפוקוס על הלקוח - אחת הטעויות הקריטיות, שבעלי עסקים עושים בשיחת מכירה, היא שהם מדברים על עצמם!
    בסדנא נלמד להציג את עצמנו בזריזות וביעילות ומיד להעביר את הפוקוס ללקוח ולצרכיו.

     

  • שימוש בשפה מותאמת לקוח - אי אפשר למכור לכל אדם באותה השפה! נלמד את שפות הלקוח, כך שגם תדעי לזהות מיהו הלקוח ואיך לדבר אליו. מה חשוב לו?
    האם חשוב לו שתהיה שיחה חברותית ,חוויתית וכייפית?
    אולי מיד לספר מה יוצא לו מהמוצר שלך (דגש על להרוויח זמן או כסף)?
    אולי הוא זקוק להמון פרטים, הפנייה להמלצות שקיבלת ?אולי עוד מסמך כתוב?

    אולי חשוב לו להרגיש שהמוצר הוא נכון עבורו והוא זקוק לקבלת מידע בדרך רגישה ועם חיוך?
     

  • רגשות שולטים בכל – נלמד איך להעביר סדרה של הלכי רוח במהלך השיחה על מנת ליצור תשוקה לרכוש דווקא ממך ודווקא את השרות שלך.
     

  • נתמקד באיך לייצר מוטיביציה לקנות ,מהיסוס והתלבטות לתשוקה ורצון לקנות דווקא ממך.
    לדוגמא: מהתלבטות של "בשביל מה לי להוציא כסף על המוצר שלך?"
    ל - "אני חייב לקנות אותו " או  "זה יהיה פספוס לוותר עלייך ועל השירות שלך".

  • איך מעבירים ללקוח את החוויה העתידית עם המוצר, כדי שאין מצב שיישאר בלעדיו !!

מה ההשקעה שלך?

197 ₪ + שעתיים מזמנך


מיקום:
מושב כפר שמואל


מתי: XXXXX

מה שונה הפעם מסדנאות מכירה אחרות?

המטרה שלי שבסוף הסדנא תצאי עם כלים פרקטים ליישום כבר בשיחת מכירה הבאה שלך ותדעי:

  • איך  לפתוח את השיחה

  • איך לקרוא את הלקוח ולהציע לו בדיוק את מה שהוא צריך בשפה שלו

  • איך להוביל את השיחה ממצב של לקוח מהסס ולא סגור על עצמו לרצון לקנות דווקא ממך

  • איך לסגור את השיחה באופן שתווצר עסקה


בסוף המפגש אעביר דמיון מודרך ייחודי המוקדש כולו להצלחה במכירות.

תאוריות זה נחמד - בסופו של דבר מה שמשנה זה מה קורה בשטח!

מה שישפר את יכולות המכירה ויעלה את ההכנסות שלך הוא,

מה תעשי עם הידע ואיך תיישמי את כל מה שתלמדי בסדנא.

אני אתקשר אליך כשבוע לאחר הסדנא לשיחת משוב,

כדי לוודא שלא רק קיבלת את כל הידע, אלא שגם התנסית בו.

בשיחה תקבלי חידוד ומיקוד אישי נוסף לדרך שלך למכור יותר.

מי אני?

יוליה מייזל,
מאמנת קריירה ומכירות,
מומחית לתקשורת אפקטיבית להשגת תוצאות רצויות בסביבה עסקית.


הייעוד שלי - לקדם ולהצמיח אנשים בתחום העיסוק שלהם!
 

מה זה אומר ת'כלס?


אני עוזרת לאנשים לעשות את מה שאוהבים בצורה טובה ויעילה, להרוויח יותר כסף ולהנות תוך כדי!

מאמנת וטריינרית NLP מוסמכת מאגודת NLP עולמית (מבית ריצ'ארד בנדלר, אבי תורת ה- NLP).

בעברי, בוגרת תואר שני בהנדסה ביורפואית מאונ' בן-גוריון, בעלת ניסיון של 12 שנים בתחומי פיתוח, ניהול, ייעוץ וגיוס כ"א בעולם ההיי-טק.
 

כיום הבעלים של BE BEST, המקום שמוביל אנשים וארגונים למצוינות.

הרשמה לסדנא ומעבר לתשלום